Aurinko, tuo keltainen pallo taivaalla saa ihmiset näin keväällä aivan onnellisiksi ja energisiksi. Minä ainakin olisin tehnyt vaikka kymmentä hommaa samaan aikaan pihalla, ellei järki olisi siinä huomauttanut, että tokkiinsa tee yksi asia kerrallaan ja niin minä tein. Aloin nimittäin pesemään pihalaattoja painepesurilla ja ei aikaakaan, kun olin tukkaa myöten sammaleen riekaleissa yms. aurinkolasien näkyvyys oli aina silloin tällöin kadoksissa ja innoissani kun olin  ( laitoin sentään saappaat sitten jalkaan, kun kengät olivat jo yltä päältä kurassa) en äkännyt , että vaatetuksenkin olisi voinut vaihtaa, mutta mitä vielä tässä mitään takkeja vaihtamaan, ei muuta kuin pesuri käteen ja menoks...no jokainen voi arvata minkä näköinen olin kun homma oli tehty...siinä kotikulman lapsetkin kääntyilivät taakseen katsomaan mikä tuo mahtaa olla ?!
Takki ja housut saivat myös maistaa pesuria ja sitten vaan pesukoneen hellään hoitoon....on muuten aika raukee olo :)